הדפסה על קנבס מחיר

מחירי הדפסה על קנבס  ניקבעים עפ"י הגודל הרצוי.
קיימים גדלים אינסופיים להדפסה על קנבס והכל נקבע לפי הפרופורציה של התמונה.
ישנן 2 פרופורציות נפוצות והן 1.33 או 1.5 .
עמוד הטעינה באתר שלנו ART2ISRAEL יכול להציג לכם את הפרופורציה המתאימה ע"י העלאת התמונה ואז מקלידים גודל רצוי של צלע אחת ומקבלים את הגודל של הצלע השנייה עפ"י היחס.
אם ברצונכם לבצע חישוב מהיר של הדפסת הקנבס שלכם, אז ניתן לבדוק זאת ע"י הצבעה על התמונה עם הלחצן הימני של העכבר וללחוץ על מאפיינים ואז תופיע הרזולוציה של התמונה.
אם הרזולוציה לדוגמא הינה 6000x4000 פיקסלים זאת אומרת שיחס התמונה הינו 1 על 1.5 .
ולכן כאשר נרצה צלע קטנה של לדוגמא 50 ס"מ, אז נכפיל אותה ב 1.5 ונקבל 75 ס"מ לצלע השניה. כך גם ביחס השני של 1.33 .

אם ברצונכם להדפיס תמונה על קנבס ביחס חריג, אזיי התמונה שלכם צריכה להיות מותאמת ליחס הזה. לדוגמא יחס מלבני שהינו פנורמי לדוגמא 100x50 ס"מ . בדר"כ מצלמות לא מוציאות תמונות שבנויות ביחס כזה , אלא אם כן הוגדרו במאפיינים שלהן לצלם תמונה פנורמית.

אנחנו ב ART2ISRAEL מדפיסים בכל גודל רצוי ולכן אין זה משנה לנו מה הגודל תמונת קנבס שתרצו.
המחיר של הדפסה על קנבס נקבע לפי מידה מדוייקת שניתן לראות בעמוד חישוב מחיר ההדפסה על קנבס. זאת מכיוון שאנו חותכים ומייצרים מסגרות אצלנו בבית המלאכה לכל מידה רצויה ולא עובדים רק עם מסגרות במידות סטנדרט כפי שניתן למצוא בחנויות צילום או קניונים.
מכיוון שאנחנו בית מלאכה שמייצר את כל הדפסות הקנבס ומסגרות הקנבס במקום אחד, אתם נהנים מחופש בחירה לא מוגבל של גודל ההדפסה על הקנבס.

אנחנו משתדלים לתת לכם את מחיר הדפסה על קנבס הזול ביותר והמשתלם ביותר תוך כדיי שמירה על איכות הדפסה גבוהה ביותר כפי שניתן לקרוא באתר ההדפסה על קנבס שלנו.