כאשר התחלנו להתעסק עם הדפסה על קנבס, אז היינו כמו כולם ועבדנו לפי סטנדרט שנקבע ע"י יצרני המדפסות, יצרני הבד, יצרני הדיו ואפילו הסטנדרט שניקבע ע"י שאר העסקים בתחום.
עם השנים ותוך כדיי עבודה החלטנו להיות יזמים ולסטות מהסטנדרט הרגיל ולהציע איכות עבודה ורמה גבוהה יותר של המוצר שהינו הדפסות על קנבס.
חקרנו את תחום דפוס הקנבס לעומק יותר והחלטנו לא להסתפק בחומרים המוצעים בשוק והתחלנו לפתח בשיתוף מספר מדפיסי קנבס גדולים בארה"ב קו מוצרים משלנו. היום אנחנו משתמשים בקו מוצרים יחודי ואיכותי השונה משאר היצרנים והינו :
ציפוי הלכה שלנו :  STAR-LAC.COM ציפוי מיקרוני על בסיס מים, פיתוח יחודי לנו ולמספר חברות הדפסה בחו"ל (מוצר כחול לבן בייצור ובבעלות ישראלית). ציפוי הלכה מעניק הגנה נוספת לקנבס ולדיו ההדפסה בכך שהוא נועל את הצבע על פניי הבד. הציפוי הינו שכבה מיקרונית אשר אינה נראית לעין ואינה מפריעה לחדות ההדפסה. ציפוי הלכה "מקפיץ" את הצבעים ומשפר את עומק התמונה.
בד הקנבס להדפסה שלנו: הינו בד חלק יותר ולא מגורען הודות לציפוי חדש שהכנסנו בציפוי הבדים (PRIME - זהו הציפוי הלבן עליו מודפסת התמונה) , ציפוי זה הינו לבן יותר, אינו שביר, בעל אינטגרציה טובה יותר עם הדיו הפיגמנטי ע"י כך שספיגת הדיו על פני הבד איכותית יותר ותוצאת צבעים אמיתי יותר, ציפוי חלק ותוצאה כמעט זהה לנייר פוטו.
הדיו שלנו להדפסה : הינו דיו פיגמנטי על בסיס מים ולא דיו סולבנטי / אקו סולבנטי. דיו זה איכותי יותר אינו רעיל ואינו מנדף ריחות . בגלל שהינו על בסיס מים כך גם הוא דליל יותר ותוצאות ההדפסה חדות יותר מכיוון שחרירי ראש ההדפסה קטנים יותר.
מסגרת העץ למתיחת הקנבס שלנו : מסגרות עץ אורן עבה רחב ומסיבי במיוחד. העץ שאנחנו משתמשים הינו בעל גובה של 3.1 ס"מ ורוחב גב של 5.8 ס"מ.

לצערנו, בענף ההדפסות הדיגיטליות הן על קנבס והן על ניירות קיימת זילות של המוצר ואי אמירת אמת ללקוחות לגביי טיב החומר שהם מקבלים, כמו כן לצערנו קיימים בעלי עסקים שמנצלים את אי ההבנה של הלקוחות וחוסר היכולת להבחין בטיב המוצר שהם מקבלים ולכן מנצלים זאת (אומנם לא כולם) להבטחה שההדפסה על קנבס שהם מקבלים הינה מחומרים על בסיס מים למרות שהיא על בסיס סולבנטים רעילים.