הגדלת תמונה בגדול

הגדלת תמונה בגודל גדול על קנבס, כיצד ?
כאשר רוצים להגדיל תמונה בגודל גדול או ענק, יש צורך קודם כל בבדיקה איכות התמונה בתוכנת עריכת תמונות כדוגמת פוטושופ.
בעיקרון כדיי להימנע מהדפסת תמונה על קנבס לשווא ואחר כך לגלות שהאיכות אינה טובה, אז ניתן לבדוק מבעוד מועד ולפניי ההדפסה את איכות הקובץ.
בשיטה זאת מעלים את התמונה לתוכנת העריכה ועושים הדמיית גודל ואז רואים אם התמונה חדה ואיכותית בגודל הרצוי.
ישנן היום טכניקות שונים להגדלת תמונות בגדול כגון הגדלה תמונה לשלטי חוצות וכדומה, אבל שיטת ההגדלה הנפוצה ביותר בימינו היא למטרות דקורציה פנים ביתית או למשרד
והשיטה הטובה והמקובלת ביותר הינה הגדלת תמונה על קנבס ע"י הדפסתה על בד קנבס.
אנחנו מציעים את השיטה המתקדמת ביותר בהדפסה על קנבס תוך כדיי שמירה על איכות ללא פשרות וכמו כן אנחנו משתמשים בציפוי לכה פולימרי על בסיס מים.
חשוב לדעת כאשר מדפיסים תמונות למטרות פנים ביתיות שהתמונות יודפסו על קנבס נטול חומצה ובאמצעות דיו על בסיס מים ולכה על בסיס מים.
לצערנו הרבה בתי עסק שעוסקים בהדפסות לא מבצעים זאת ומדפיסים בדיו סולבנטי/אקו סולבנטי שהינו מסוכן לבריאות ובתנאיי פנים ביתיים הינו פולט ריחות לוואי שמורגשים ולעיתים גם שאינם מורגשים ובכך מסכן את בריאותכם.
אנחנו חרטנו על דגלנו לספק ללקוחות מוצר בטיחותי ואמין ולא למכור מצגות שווא ושקרים כמו שעושים מדפיסים אחרים שטוענים שהחומרים שלהם בטיחותיים.
Art2israel הינו עסק המייעץ לחברות אחרות בתחום הגדלת תמונות על קנבס וככאלה אנחנו מקדמים סטנדרט חדש ושקיפות מלאה אל מול הלקוח ומקדמים את נושא ההדפסות בחומרים על בסיס מים, שלצערנו בתי עסק מסויימים בוחרים להמשיך בשיטות הישנות והמסוכנות של חומרים סולבנטים או אקו סולבנטים.