פיתוח תמונות על קנבס

פיתוח תמונה או פיתוח תמונות על קנבס הינו למעשה הדפסה על קנבס.
בשיטה זאת מועברת מדיה דיגיטלית באמצעות מחשב אל מכונת ההדפסה (פלוטר) ומודפסת באמצעות ראש הדפסה בעל עשרות אלפיי חרירים קטנים לקבלת תמונה מדוייקת וחדה.
העברת תמונה לקנבס ממדיה דיגיטלית מצריכה שימוש בתוכנות עריכה על מנת לשפר חדות וצלילות וכמו כן לשלוט בגוון המתקבל או לעשות תיקונים בהתאם לצורך.
פיתוח תמונה על קנבס הפך להיות השיטה המקובלת בימינו עם התקדמות הטכנולוגיה בתחילת שנות ה 2000.
פיתוח תמונות על קנבס באה להחליף את השיטה היקרה יותר של פיתוח תמונות בגדול על גביי נייר פוטו או נייר צילום – מה שהצריך לאחר מכן למסגר תמונות אלו באמצעות מסגרת וזכוכית ולכן שיטה זאת היתה יקרה יותר.
פיתוח על קנבס למעשה הינה שיטה זולה ואיכותית ומשתמרת לאורך זמן רב יותר מרוב שאר השיטות להדפסה.
אצלנו תוכלו לקבל פיתוח תמונות על קנבס בשיטה המתקדמת ביותר והכל נעשה בחומרים על בסיס מים בלבד, אנחנו למעשה חלוצים בתחום של פיתוח תמונות על קנבס בחומרים על בסיס מים ומעודדים את כל הענף לעבור לשיטה זאת מכיוון שהינה בטיחותית יותר ובריאותית יותר לתנאיי פנים הבית.
לכן חשוב שתבדקו את החברה שבה אתם מפתחים תמונות על קנבס וודאו שהם מדפיסים בדיו פיגמנטי על בסיס מים ומצפים את הקנבס בלכה פולימרית על בסיס מים בלבד ולא על דיו ולכה על בסיס סולבנט/אקו סולבנט.
רוב בתי העסק שיגידו לכם שאין צורך בציפוי לכה הינם למעשה משתמשים בדיו סולבנטי או אקו סולבנטי ובכך מסכנים את בריאותכם מכיוון שדיו זה הינו רעיל ופולט ריחות לוואי מסוכנים לנשימה מאחר והוא למעשה מכיל צבע שמן כדיי להימנע מהצורך בציפוי לכה.